Det va länge sen ..

Det var kanske år och dar sen jag bloggade .. men jag fick en sån lust att jag bara måste. Sitter vid bordet och äter rökt makrill, fantastiskt gott. är i mellan valet o kvalet om jag ska ge mig på ett bullbak, vi får se. Jag måste säga att jag e jävligt glad över att det är molning ute idag, då har man en ursäkt att sitta hemma och inte göra ett skit, jag lyssnar på musik och njuter .. växlar mellan ulf lundell och eldkvarn.
Ulf lundell - 30/7 @ Gröna Lund
Eldkvarn  - 13/8 @ Lasse i parken

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 01:32:52
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0