Toast skagen

Jag vill ha en fet toast skagen nu! och ett glas vin till det. Tack Tore Wretman för det.
Hade en schysst lunchservice på jobbet idag, lagom tempo tycker jag, att jobba med feber och knapra 1456 alvedon under service är ingen höjdare men jag e ledig i helgen, jag kan stå ut imorgon också. Det är så underligt att man kan bli så farcinerad av människor, jag minns när min kärlek till per morberg kom, åh gud va underbart det va, ingen "kär" kärlek utan att bara känna att, faan, han tänker o tycker som jag. Min nya "kärlek" heter plura jonsson, en fantastisk man, älskar sättet han skriver på, uttrycker sig och ser på saker, men framför allt hans kärlek till mat, den e ju inte att tala om, alla borde läsa hans bok, den ger mycket.
Nu ska jag kolla igenom kylskåpet, ta 2 alvendon, ställa klockan och sova.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0