råstekt

Lagar mat, fick en riktig matkick nu! råstekt potatis, oxfilé, bea .. klassiskt med gott, gör en liten rödvinshistoria vid sidan om bara för att jag e sugen.
Jag menar vadå såsen sköter sig nästan själv. Har har sovit 2 timmar nu på förmiddagen, ingenting inatt, har hängt med P hela natten, käkat och lyssnat på musik osv. Härligt. Härligt när man bara får va, ingen som stör el så. Min vän J var på besök för en stund sen, vi pimplade kaffe och snackade skit, imorgon ska vi åka till restaurangskolan och hälsa på, saknar skolan, var en helt fantastisk tid i mitt liv, älskade det. Efter besöket ska vi hem till henne och käka blodpudding, fläsk, lingon o dricka en öl, det är våran grej liksom .. nu måste jag ut o kolla potatisen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0