Bakfull

Ja för fan. Illa är det också klockan är 21.40 och jag har fortfarande en hemsk jävla huvudvärk. Kill me. Men det va en grym kväll igår, va ute med min kollega Carl, jag tror att både han och jag fick i oss lite för mycket alkohol, eftersom att vi låg i mitten av dalparken med varsin cigg i munnen och filosoferade, men kvällens höjdpunkt var iaf Dan banan, killen missar ett trappsteg och tar emot sig med handen, det va så satans kul ... Hoppas att veckan som kommer ger mig lite tur, fan va jag behöver det nu!
Jobb imornbitti, känns som att jag bara jobbar hela jävla tiden!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-20 @ 05:27:43
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0